الأحد، يوليو ٢٤، ٢٠٠٥

الإدارة غير مسئولة عن المفقودات

الإدارة غير مسئولة عن المفقودات


كنت اليوم فى الشاطئ فى ميامى.. لست فى مارينا ولا شرم الشيخ ولا الغردقة
ميامى
شاطئ مصرى محلى متواضع

لفت نظرى لافتة مكتوبة عليها

الإدارة غير مسئولة عن المفقودات

و أسفل منها فتى يحتضن فتاة وكأنهما فى غرفة مظلمة
بعد خطوت شاهدت فتاة ليل ليس لأحد ان ينهرنى ويقول أننى ادعى لا
ملامحها ملابسها حركاتها السيجارة فى يديها خلعها لملابسها .. خلعها لملابس شريكها الذى كان خجول بعض الشئ بالمقارنة بها ... الحديث بينهما ... هى لاشك فتاة ليل
تذكرت اللافتة

الإدارة غير مسئولة عن المفقودات


جلست حيث جلس أقاربى فى زاوية بعيدة عن التجمعات ياتى كل حين المصور ومعه الزبون يجلس أو بالأحرى تجلس الزبون بعد تسريح شعرها على الصخور فى أوضاع أشبه بالفنانات والمصور يأمرها بأن تغير من وضعها حتى تطلع الصوره حلوه
وتذكرت

الإدارة غير مسئولة عن المفقودات


ثم عائلة كبيرة تخلع الفتيات منهن ملابسها ( العبايات) ويظهرن بالبادى والاستريتش حتى يلطقن الصور مع من يبدو أنهم خطيباتهن فى أوضاع أشبة بالفنانات أيضا حوالى عشرة صور ثم أرتدين العبايات من جديد ويا دار مدخلك شر

فانتابتنى الصورة من جديد

الإدارة غير مسئولة عن المفقودات


سيدات بلا حشمة ولا حياء
فتيات يلعبن مع الشباب
مرح ولعب وجد
وحب
ولا عبد الحليم وسعاد حسنى

الإدارة غير مسئولة عن المفقودات


نعم طالما ان
الإدارة غير مسئولة عن المفقودات


من هو اذا المسؤل

13 تعليقات:

في ٨:٤٩ ص , Blogger Mohammed يقول...

خلاص
يبقوا يضيفوا شاطئ ميامي على لستة التفجيرات

 
في ٩:٣١ ص , Blogger Eman M يقول...

الإدارة غير مسئولة عن المفقودات
Fe3lan
Hya ghier mas2ola 3an Foqdan el akhlaq w el adab w el 7aya2!
Heya fe3lan ghier mas2ola...

El wa7ed mesh 3aref ye2ol eih :S

 
في ٧:٣٩ م , Blogger وليد يقول...

محمد انت ليه رحت بعيد كل اللى انا عاوزه ان الداعره تروح شقتها وتتستر وان اللى لا مؤخذاه برده يروح بيته مش فى مكان عام

ولا تفجير
ولا حمص

 
في ٧:٤٢ م , Blogger إيمان الحسيني يقول...

سبحان الله
دي الحيوانات ما بتعملش كده في أماكن مكشوفة
للدرجة دي البني آدمين بقوا أدنى منزلة من الحيوانات ؟!!!!!
ربنا يعافينا ويعفو عنا
اللهم آمين

 
في ٨:٣٩ م , Blogger ابن مصر يقول...

انت متاكد ان انت مكنتش في ميامي فلوريدا!!!!!

 
في ١٢:٤٥ ص , Blogger وليد يقول...

والله ميامى جنب بير مسعود
والبنت الداعره كانت بايظه خالص مالص وقلعت واتبسطت وكله تمام انا مش فاهم ليه العلمانين لما تكلمهم بالعقل يعملوا زى الحكومه
يعنى تقول لواحد مثلا مراتك ماشيه مع المهندس خالد يرد يقلك ده ولا مهندس ولا بيفهم فى الهندسه

انا بقول فين الحياء والخجل
يرد واحد يقول فجروهم وبيسخر


سيبك من اللى يسيبك ولا تسألش عليه

 
في ٦:٣٦ ص , Blogger shady يقول...

وبعد ده كله يقولولك مصر مش كده والنبى تروح تقولهم يبطلوا يضحكوا على نفسهم
اديك شفت

 
في ٩:٣٣ ص , Blogger إيمان الحسيني يقول...

هو علشان شوفنا واحدة مش محترمة يبقى نحكم على الشعب المصري كله إنه مش محترم ؟!!!

 
في ٩:٤٤ ص , Blogger Sheltox يقول...

fe bedayet kol seif, ba2ol ana we es7aby rabbena yostor 3aleina men elseif we balawyeeh welly beyegra feeh. we kol sana beyehb2a aswa2 men elly ableeha. we kol am we antom be7'eir

 
في ٢:٢٩ م , Blogger Mohammed يقول...

"نا مش فاهم ليه العلمانين لما تكلمهم بالعقل يعملوا زى الحكومه
يعنى تقول لواحد مثلا مراتك ماشيه مع المهندس خالد يرد يقلك ده ولا مهندس ولا بيفهم فى الهندسه

انا بقول فين الحياء والخجل
يرد واحد يقول فجروهم وبيسخر


سيبك من اللى يسيبك ولا تسألش عليه"

آسف يا خربانة و الحمد لله
عارف انك مش قصدك التفجير
بس أنا كنت مستفز من اللي حصل في شرم الشيخ و انت نشرت موضوعك عن الشواطئ بعده على طول

 
في ٤:٤٣ م , Blogger وليد يقول...

والله يا محمد انا مش مع اللى حصل ولا عمرى هكون معاه ومتاكد ان ده شغل يهود والبدو بينتقموا من الحكومه يعنى بعيد عن الاسلام
وكلامى عن الشواطئ كان من رؤية بالنظر أنا رأيت وشفت بعينى مسخره واتكلمت وتخانقت مع السفله بتاعة الدعاره انما
انتم بتحكوموا على الناس من مجرد بيان ممكن عيل صغير يعمله وهو قاعد فى البيت

شوف هنا
http://z3tr.loaloaa.com/showthread.php?p=22461#post22461

يحى قال ايه وانت رديت عليه

واسفك غالى يا فندم ومفيش بنا اسف
لكن لازم نتروى عشان سهل مثلا امريكا تعملها او اليهود ويعملوا البيان
لا الاسهل كمان انهم يجيبوا واحد من بتوع القاعده ويخدروه ويحطوه فى عريبة ويفجروها عن بعد

عادى

لازم نتروى
وربنا يرحم كل اللى ماتوا ويغفر لهم ذنبوهم ويلحقنا بيهم على خير
اللهم امين

 
في ٢:٣٨ م , Blogger sydalany-وش مكرمش يقول...

أنا إسكندراني بس ما باخدش بالي من الحاجات دي

كلام ف سرك ما باروحش نحية البحر غير و أنا راكب المشروع أو بعد الفجرو أنا رايح أصطاد

بس فيه حاجة أنا متأكد
لو كنت بصيت وراك أكيد حتلاقي منقبة أو إتنين معديين ع الرصيف
لإن الدنيا فيها ميزان و حتلاحظ ده أوي و إنتا ماشي ف الشارع الصبح ناحية الأكاديميه ف ميامي
مش بعد الساعة 12 بالليل عشان إنت فاهم بقى

ويا طعمة:
نوع واحد بس من الحيوانات بيعمل كده ببساطة
الكلااااااااب

 
في ٣:٠٨ م , Anonymous غير معرف يقول...

عشاق الگوگل القاء نظرة على هذا الموقع والتمتع

 

إرسال تعليق

الاشتراك في تعليقات الرسالة [Atom]

<< الصفحة الرئيسية